duminică, 8 iunie 2008

Mazilu crede in Romania

Atacantul lui Dnepr Dnepropetrovsk, Ionuţ Mazilu, a declarat duminică că este încrezător că România poate produce surpriza turneului final.

"Viitoarea campioană europeană va proveni din grupa noastră şi sper ca România să fie acea echipă. Avem o grupă dificilă, dar dacă băieţii vor fi în formă, putem produce surpriza", a apreciat Ionuţ Mazilu, care a subliniat că "Olanda va fi echipa cea mai motivată să obţină victoria împotriva noastră deoarece le-am luat patru puncte în preliminarii şi am terminat grupa de calificare pe primul loc, înaintea lor".

Internaţionalul român a opinat că meciul cu Franţa a creat o presiune mare în jurul echipei naţioanale, dar că fotbaliştii antrenaţi de Piţurcă sunt obişnuiţi să joace în asemenea condiţii: "În primul meci cu Franţa ne trebuie un rezultat bun care să ne dea încredere pentru întîlnirile cu Italia şi Olanda. Discuţiile din jurul naţionalei legate de ce rezultat ar trebui să scoatem au creat o presiune mare la lot, dar băieţii ştiu să joace sub presiune".

"Nu e aşa uşor să te împaci cu ideea că nu eşti la EURO, dar încet, încet, am reuşit să trec peste asta. În continuare aştept să demostrez ce pot în preliminariile pentru Campionatul Mondial din 2010", a spus Ionuţ Mazilu, care a şi-a declarat şi obiectivele pentru sezonul viitor: "Acum sunt la Dnepr, vom începe pregătirile. În campionatul trecut am jucat bine în ultimele meciuri. În fotbalul de azi nu este totul să marchezi, trebuie să ajuţi echipa. Am început să mă acomodez cu ceilalţi colegi, cu relaţiile de joc, la început au fost ceva probleme din acest punct de vedere. Nu mi-am propus un număr de goluri pentru ediţia viitoare de campionat, vreau doar să joc cât mai bine şi să fiu sănătos".

Niciun comentariu: