luni, 10 august 2009

Blaga ii raspunde lui Vanghelie: Eu nu glumesc sapte zile din sapte

Secretarul general al Partidului Democrat-Liberal (PD-L), Vasile Blaga, a declarat, luni, dupa sedinta Biroului Permanent al PD-L, ca nu a glumit la sfarsitul saptamanii trecute cand a facut unele afirmatii privind PSD.
"Eu nu glumesc sapte zile din sapte. Daca am spus un lucru sambata sau duminica, acelasi lucru l-am spus si astazi", a afirmat Blaga.
El le-a transmis liderilor social-democrati ca "ar trebui sa se gandeasca foarte bine la glumele pe care le fac", informeaza Agerpres.
"Dansii ar trebui sa se gandeasca foarte bine la glumele pe care le fac. S-ar putea sa nu le consideram glume. Domnul premier le-a spus ferm lucrul asta. Veti observa in zilele urmatoare", a adaugat Blaga.
Presedintele PSD Bucuresti, Marian Vanghelie, a afirmat, luni dimineata, ca "Vasile Blaga poate a fost mai bine dispus" atunci cand a facut niste declaratii la adresa PSD, la sfarsitul saptamanii trecute.
"Era binedispus Vasile Blaga si dumnealui isi permite sa mai glumeasca. Noi vorbim de stabilitatea Romaniei. Si nu stiu daca Vasile Blaga poate sa vorbeasca in numele Romaniei daca el reprezinta Romania, singur. Guvernul este un ansamblu, nu este Vasile Blaga", a spus Vanghelie. Cat despre abtinerea de a face comentarii la adresa Guvernului, liderul PSD Bucuresti a marturisit ca nu se poate abtine: "Eu asa m-am nascut mai nervos si nu ma pot abtine.
Vasile Blaga a afirmat sambata trecuta, la Realitatea TV, ca PSD ar trebui sa paraseasca guvernarea daca nu ii convine ceva. "Daca lui Geoana nu ii convine guvernarea, il rog ca, luni, sa paraseasca guvernarea. Dar va asigur ca nu o va face", a afirmat Blaga, care a spus ca primul-ministru le-a dat un ultimatum unor ministri ai PSD care au exprimat puncte de vedere contrare Guvernului.

Niciun comentariu: