luni, 10 august 2009

Marian Vanghelie despre posibila remaniere a Guvernului: Era binedispus Vasile Blaga şi dumnealui îşi permite să mai glumească

Liderul organizaţiei PSD Bucureşti, Marian Vanghelie, a declarat că nu se pune problema unei remanieri. Cât priveşte declaraţiile lui Vasile Blaga făcute în week-end, Vaghelie crede că colegul său de la PD-L pe care "nu pot să mă supăr", era "binedispus când le-a făcut".

"Era binedispus Vasile Blaga şi dumnealui îşi permite să mai glumească. Noi vorbim de stabilitatea României. Şi nu ştiu dacă Vasile Blaga poate să vorbească în numele României dacă el reprezintă România, singur. Guvernul este un ansamblu, nu este Vasile Blaga", a spus Vanghelie. Cât despre abţinerea de a face comentarii la adresa Guvernului, liderul PSD Bucureşti a mărturisit că nu se poate abţine: "Eu aşa m-am născut mai nervos şi nu mă pot abţine".

Pentru Vanghelie atacturile la adresa lui Traian Băsescu sunt "o chestie normală, dar nu îl atacăm, ci subliniem ce a făcut". "Eu înţeleg dacă domnul Blaga a spus că domnul Băsescu face parte din Coaliţie, că eu nu am auzit aşa ceva. Traian Băsescu este preşedintele românilor, eu, în calitate
de cetăţean, îmi spun părerea", a adăugat Vanghelie.

Liderul PSD Bucureşti i-a luat apărarea ministrului IMM-urilor spunând că acesta a propus eliminarea impozitului forfetar abia din 2010. În opinia sa, impozitul forfetar este "o gafă" şi "trebuie scos mult mai repede, indiferent de consecinţe".

Niciun comentariu: