joi, 27 august 2009

Vadim Tudor vede inchisori CIA

Europarlamentarul PRM Corneliu Vadim Tudor a sustinut ieri ca Roma­nia a gazduit inchisori CIA pe teritoriul sau, insa a precizat ca nu va intreprinde nicio initia­tiva in acest sens la Parlamentul European.
"Eu chiar imi iubesc tara, am spus ce-am avut de spus. E problema americanilor, in primul rand. Nu voi face nimic in plus
, pentru ca nu vreau sa-mi acuz tara. Nu as vrea sa suporte niste rigori", a spus Vadim, citat de Agerpres. Seful PRM a afirmat ca mai multi politicieni romani ar fi fost implicati in acest caz: "Cand a izbucnit scandalul respectiv, in 2005, toti politicienii romani care au fost intrebati l-au luat pe <> in brate, crezand ca asa ii ajuta pe americani, dar unii ascunzand propriile abuzuri, fiindca fusesera amestecati". Vadim a adaugat a ca are incredere in afirmatiile unui fost oficial CIA, oferite recent ziarului The New York Times, referitoare la un proiect de amenajare
a unui centru de detentie la Bucuresti. Tot ieri, raportorul APCE in problema centrelor secrete ale CIA in Europa, Dick Marty, a declarat ca negarea nu mai este credibila iar statele europene trebuie sa devina curate, sustinand ca sursele sale confirma varianta vinovatiei Lituaniei.
Saptamana trecuta, Romania a fost acuzata in mod similar de gazduirea unei astfel de inchisori intr-o "cladire
renovata de pe o strada aglomerata din Bucuresti
".

Niciun comentariu: